söööööndag

Helgen asså tummen upp! Spelade ju match i lördags mot nynähamn. Fasten det spö regnade och inte solen sken nån stans vann vi med 6-0 wieee!
Kändes riktigt härligt, men även  fick vi i laget skämas riktigt mycket. Ena våran spelare börjar tjaffsa om ingenting och det smällde till slut, jessika som spelar i nynäs gjorde det som alla nog hade gjort klappat till ***** för att få henne att ge sej och det va väl okej eftersom den andra oxå höll på. Inte fint spelat av ösmo spelaren kan jag säga och nog tala för dom flesta i laget. Det är itne första gången detta händer och nu börjar jag få nog av skiten! Tillochmed vår tränare Rogen sa att om detta upprepas äre hejdå för henne och det måste få henne att inse att fotboll är inte slag och sånt. Men efter matchen drog jag hem och duschade och sedan packade mina fotbolls saker för skulle till IP och vara med flickor 96. tränade deras målvakt och va det va super duper roligt. När vi skulle gå och lägga oss eller närmare kvälls tid så vare som bäst. Så fprt jag kolalde på robis dog jag av skratt! han dansade som en groda och sjöng som en get och hade musiksmak som vetefan vad!
HAHA oj fiknns mycket men kan inte beskriva med ord. Fan va kul.
Imorse vaknade jag kvart i åtta av att robins cp telefon ringde eller larm fyfan DÖÖÖ!
men va tvungen att gå upp då och käka frulle och sen ut och träna. Det va jätte roligt.
Efter träningen ville robin prata med mig och gissa vad han ville? han frågade mig om jag ville hjälpa till och träna tjejorna ?!?! wooow jag tackade ja på en gång, detta gillar jag. Sen efter taggade jag hem och bytte om och sen hämtade elin mig vi drog till stallet och red. Det gick as bra förutom dåra att hästarna inte ville gå över vägen men sen gick det bra. Men andra ord en bra helg.
Imorrn blire skola och vi ska bada OGILLa stort för håret kommer bli helt cp och sminket hahha gudarsh.
Men dagen är itne slut ennu så får väl se vad denna kväll leder mej hha men nu ska jag dra pusseN


Kommentarer
Postat av: Elin

Fy fan vad man skämdes då, över att spela i Ösmo...

2010-05-10 @ 09:44:56
Postat av: mikkis

verkligen

2010-05-10 @ 10:14:59
URL: http://muulls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback