hahaha pilen vadfan

hahah jag dog av skratt! medans patrik och tobbe målade det sista för dagen så va redan jag och pilen och emma klara så vi satte oss på en bom som va upplåst och gick att snurra på, emma skulle gå på toa så jag hoppade av medans pilen satt på och börja snurra den. haha sen så tog det stop och pilen ramla av och låg på marken och as garva sen så sarte jag mej ner på marken och börja as garva oxå och bara sekunden efter gåre förbi ett CP barn och sparkar henne i huvudet HAHAHA !! fyfan vad jag dog ennu mera.
Ett gott skratt förlänger ju livet så nu är nog vi odödliga.
Efter jobbet skjusade jag hem pilen och sedan körde jag hem, tog en cola och satte mig framför TV:n men kom på att jag lovade pappa att plocka ihop hans LP skivor så gjorde det.
Men sen hoppa jag in i duschen och satan i gatan va skönt det va.
Och nu kollar jag på beverly hils som vanligt. Så nu ska jag fortsätta med det och sen städa för det är nått jag jämt skriver att jag gör men det händer aldrig haha puss.


I miss you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback