tugce är galet dålig på att hålla koll.

HAHA stakars bru hon är, jag sanckade med tugce innan vi åkte till kvantum och sanckade om att hon skulle köpa nya skor till mig varför vet jag inte men hon ville så varför inte?
Sen undra jag när bruden kom hem och det skulle vara den 16 och då blev jag fundersam eftersom ettorna på nynäs gymnasium börjar den 17 och på fredrika börjar man den 23 så hon skulle ju knappt hinna nått alls?
Så jag frågade vart ska du gå då tugce? haha och hennes svar? oaau helt ärligt mikkey jag vet inte vart jag ska gå.. :( HAHAHAHAHHAHA! bra koll hon har så nu måste jag palla mig ner till nynäs i veckan och kolla med hennes granne eftersom hon har posten så ska jag ta reda på det. jag lider med henne.
Men nu blire kolla på tv kanske slänger in ett till inlägg annars godnatt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback