galet bra jobb dag!

HEY, ligger nu i min säng då jag igentligen borde städa mitt snusk rum men pallar inte bry mig längre om rummet. Vaknad ei morse halv sju av att klock fan ringde och det va dax att stiga upp så traskade mig upp och fasiken va kallt det va i mitt rum! Men fast jag hade tid hade jag ingen större lust att käka så det sket sig så kröp ner under täcket en stund till. Runt sju klädde jag på mig borstade tänderna och satte upp håret och drog till bästa pilen.
När vi kom dit så vare emma och tobbe som va där efter som sofia har redan jobbat sina 3 veckor.
Vi började med att ta en sopp påse och leta skräp men inget fanns eftersom park hade städ i dag så allt va redan upp plockat. Så vi hade inget att göra så ci ringde ärjan som då är våran ledare och han sa att vi skulle tvätta bort färgen som va utanför och det va ju piss svårt! allt satt som berg jag lovar.
Men efter en stund försvann skiten men då hade redan örjan åkt.
Så vi tog en lunch och drog hem lunchade i två timmar höhö. Sen när vi kommer tbx så ös regnar det och vi hade ju inget att göra så han ringde ochs a att det va bara att åka hem igen fast vi fick lön i allafall mohahaha! as bra ju. Så när jag kom hem så plockade jag in alla mina nya kläder och vilken skilnad det blev i garderoben!
sen råkade jag somna och det va ju mindre bra för då tare längre tis att sova senare men skit samma.
Men nu är jag ny duschad och ska kolla baby kläder till våran babyshower eller vad fan det heter haha puss

Saknar saknar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback