om tre veckor..

.. får jag mitt älskade packet jag skickade efter. Tänker inte berätta ännu vad det är för något för det ska liksom bli en suprise hihi. Men det är ntt som kommer sitta bra för hoppningsvis.
Idag på jobbet va det chill som vanligt igen, kom dit och det regnade så det va ju ingen ide att måla ute så plockade undan i 36an och sen inventerade vi men det skulle kanske på en halv timme men för pss kanske två timmar? HAHA asså fan va vi inte va seriösa vi döpte färgerna till choklad "pudding brun" "tomatsås röd" alla möjliga konstiga saker. Men skulle kunna jobba dära hela tiden med samma personer jag älskar dom!
så jävla underbara och sjuukt roliga. Efter inventeringen tog vi en lunch för min del blev det ris och kycklig i currysås muuuums! efter så spaklade vi lite men tröttnade snabbt så vi tjejor hitta en skalbagge vi lekte med så killarna fick ta över snääälla vi är. Efter så fick vi åka till tallbacka och kolla läget och gud vilken "flashbacks man fick" tro det eller ej men jag saknade de rätt mycket i allafall när man fick se den stora tavlan man målade i slutet av sexan fyfan säger jag bara, men sen så tejpade vi ltie och sen slutade vi mycket mycket tidigare en vanligt thih. Nu är jag i allafall hemma och vart ute med emma ett tag för att röka vid gungorna eftersom allavuxna tagit vårat bord. Men nu ska jag fortsätta med musiken puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback