trött och sliten

HEY! nu blire inte alls mycket skrivande men somsagt så har jag tränat med fk96 och spm vanligt äre alltis lika roligt, men i denna värme vare lite jobbigt att hålla humöret uppe.
Efter var det dax för min egen träning och där tror jag att jag dog!
Roggan " tränaren " dödade mej nästan, jag fick köra massa jobbiga övningar ligga på mage och resa sej upp och slänga sen på en gång åhh jobbigt jobbigt. När vi körde två mål mot damerna gav jag helt enkelt upp pallade fan inte med, trätt som satan och ont så jag tror jag dör. Har jätte ont i höften efter alla gånger jag slängt mej.
Skulle igentligen städa rummet men eftersom jag inte orkar blire väl imorrn efter jag ridit på kära ymer pymer.
pusshej

bild från förra aik matchen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback