taggad för match

Godmorgon. Vaknade klockan nio av att klockan plingade. rätt skönt att vakna en lagon tid på en lördag, har precis käkat frulle som min pappa gjorde mumms. ska strax byta om och sen möta erik och alex för att sen kolla på fotboll med dom, ska bli grymt roligt. Sen har ju jag match efter då får dom hejja på mej höhö.
Gudash jag jag skit mycket att göra just nu så har igentligen itne tid för att blogga jag måste ju packa mina saker för ikväll. känns rätt knäppt att jag ska umgås med fk96 laget  ikväll men jag gillar dom allihoppa så det är ju inga problem plus dom har ju en riktig hottie till fotbolls tränare HAHA. Men nu måste jag fixa till mig, slänger in en nytaget bild haha pusseN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback