sova hela dagen- tummenupp

HEY! kom nyss hem från fotbolls träning med flickor 96.
Vaknade kvart i ett idag, sjukt skönt säger jag bara! behövde nog det eftersom först sprang vi skol joggen på dagen och efter drog jag till stallet och sen hem och duscha och prylar. Senare på kvällen drog vi ett gäng ner till nynäshamn rätta sagt ringvägen och grillade och chillade. Galet härligt säger jag bara.
Skulle inte suttit fel med dricka men eftersom vi körde moppe så sprack det genast.
Men hade det roligt i allafall, när jag kom hem somna jag nästan på dirren eller nej snackade lite gran med ilja och sen somna jag. Typ mer har itne hänt haha, eller jag kollade även på herrlags match med Adde min granne & erik & alex riktigt jämt med korp laget va lite bättre en ösmo om jag måste vara ärlig.
Men nu ska jag städa rummet ser helvete ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback