sjukhuset nästa rå.

Mitt knä är en plåga just nu, det gör förjävla ont på sidan och har ingenaning om vad det kan vara! Men får väl reda på vad saken är i morrn för ska nämligen till sjukan då och hoppas det är ett vettigt svar!
Men denna dag har vart chill som fasiken, började att vi hade slut prov i matte i två timmar som känndes rätt bra förutom att hjärnan stog helt stilla eftersom helgen vart i full fart, men efter så hade vi fetaste håltimmen så drog hem till daneil och kollade film och sånt. Sen drog vi till skolan och hade engelska i kanske 20 minuter eftersom hag och fyra till typ har en speciall lärare så fick vi gå på en gång höh sen hade vi barta bild kvar kanske i en kvart för hon gick bara igenom betygen och  jag fick bara G ?! arg som faaan säger jag bara jag har kämpat som en jävla idiot för inget..
Efte plugget drog jag hem till danne och lämnade av honom sen så drog jag till stallet och fixade lite till ymer pymer gick väl sådära han vågar ju typ inte gå ute i skogen eller så.
Men nu är jag hemma och ska strax gör nått åt mitt rum? mamma har ju mublerat om allt medans jag va i växsjö något som kanske inte blev en tio poängaer. Men nu ska jag dra puss puss mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback