rik för stunden

Äntligen har jag fått min månads peng! 1000 spänn rikare och det känns jävligt bra fan.
Men kommer nog bränna allt lika snabbt hah eftersom jag ska till haninge i morrn och shoppa lite gran, eller ja jag ska i allafall köpa en klänning och ett par skor och kanske hittar nått annat fint. Men måste spara pengar till att köpa lös hår till balen och öven lite andra saker.
Skolan idag började fan inte alls bra, stressa som satan för att komma i tid i morse men när jag och eric kommer och ska in på slöjden då hade i tyligen ingen lärare! så började net förns tio? gud lite arg jag blev asså.
Men gick in på Svenskkan där A-klassen satt och mobba sönder mej haha bara på skämt men det handlade om att jag frågade krusse om jag fick låna en grej och jag viste inte vad det hette direkt men haha hur mycket  ja en skriver om det komemr ni inte fatta höh.
Sen gick det bra hela dagen sjöng även på skol låten och det gick super!
Efter skolan så gick jag och daniel till mopparna och gav oss hem! trodde jag skulle dö när danne körde mej skit läskigt men överlever ju så det är bra! men nu ska jag äta min kycklingsallad puss puss / mikaela


Bild från grillningen: Salam & jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback