livet är en fest

Ska strax klä på mig mjukisar och sen ska pappa hämta mej och sen dra till nynäshamn med pappa för att gå på möte om livet är en fest.
Jag är jätte spänd och många funderingar om hur livet är en fest kommer vara i år.
alla sa attd et va skit nice förra året och nu ska jag få se höh.
åker ju redan på fredag och då missar jag ju en skol dag så synd haha, och kommer hem på söndag då missar jag ju min match o helgen men hoppas och håller tummarna för att laget vinner annars äre bad, eftersom motståndet ligger längst ner typ så skulle va lite pinsamt om vi förlorar då.
Men skol dagen, va på teater i dag i gröndalskolan som va bra jag skratta piss mycket så det va ju tummen upp.
Efter hade vi NO&MATTE lektion med lärarkandidaten jack som är hur skön som helst. satt tå bara och inte gjorde nått kanske inte lika bra men skoltrött som fasiken asså.
Sen efter skolan gick jag hem med daniel, men nu måste jag fixa mig hörs sen!

Malin och Jag förra sommaren, snygg miiiin jag gör jag vet. :)


Kommentarer
Postat av: Milla

Jaaaa, rakt man står(y) saknar dig mikkis! vi får åka till grönan tsm i år igen! :D galet kul förra sommarn! <3

2010-06-04 @ 22:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback