Fotboll hela lördag

HEY! har inte bloggat på ett tag nu men det får ni stå ut med.
Har vart rätt fullt upp med plugg inför nationella prov och klass träjor osv men nu finner jag mig tid att skriva.
Vad sägs om min nya design? jag gillar den som satan! det är felicia en brud i VH som fixat min och johannas bloggar sjukt bra blev det. Idag va det en lektion för min del efter som jag försov mej i morse och missade elevensval så det blev bara SO lektion. Efter så drog niorna på musikal i nynäshmans kulturhus där även jag skulle vart med och kanske ångrar lite i efterhand att jag inte va med menmen. Efter drog jag paow eric och marren till al porto tror jag det heter och där sitter ilja och tolga? haha för ni som hänger med i mitt liv måste fatta hur riktigt pinsamt det va men eftersom jag snackar emd ilja så vare inga problem.
haha och så smarta jag skullee sniffa peppar och efter en stund så nös jag som en jävla elefant hahahah pinsamt!
Sen drog vi med bussen mot ösmo men jag åkte till frängen för att möta pappa och sen hämta min älskade data!
så nu är min baby hemma höhö.
Imorrn ska jag på fotboll hela dagen wiie. Först halv tolv ska jag möta erik och alex för att kolla på p95/04s fotbolls match och sen ska jag själv spela fotbolls match på viksängen och sen ska jag till f96 och träna dom och sen sova över höhö! gulligt värre eller vadå!
men nu ska jag se på anna anka ahahhah pusseN


Kommentarer
Postat av: therese

heter dock therese med kul att ni blev nöjda! :)

2010-05-08 @ 20:01:55
URL: http://theresevnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback