vilken söndag

Hej hopp sitter nu men life of ryan på min "lilla" tv medans jag lyssnar på eric saade.
waaa vad han e grym och snygg? vi va ju på övernattnings grej i går jag och brudarna och det va otroligt roligt och sen så satte vi oss framför tvn och kollade melodifestivalen och självklart hejjade jag på snygg eric, och jag va säker på att han skulle vinna men då vinner hon den andra Anna kanske det var? fyfan sverige bättre trodde jag men det kmr säkert gå åt helvete med denna låt!
Men om vi sanckar om kvällen så kom vi dit runt sju och jag och paow ska ju bli gryma köksmästare så vi började hacka salladen och sånt grymt bra, sen så stack visa och hyre film Bruno blev det, porrigt värre säger jag bara, vi kolla en skvätt på den sen bytte vi till Bröllopsfottografen den  va riktigt bra säger jag bara.
Sen så gick vi äldre tjejer in i vårt rum där vi sov.
Alltså Jag Paow Sandra Pilen Elin Freddis Hanna och sofia, vi körde sanning elr konska haha sjukt roligt vi hade det men vi fick lite skäll oxå för att viinte låg och sov runt tre thihi, jag tror jag sov allt som allt två timmar sjukt säger jag bara. För skulle upp idag klockan halv sju för jag skulle på fotbolls match så va döds trött.
Matchen tänker jag inte ens skriva om för den va helt vrikad och bara onödig som fasiken!
Men ska kolla klart på min snygga ryan på tv puss


Ni kan ju inte säga att han inte är snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback