vi firade 16års dagen jävligt bra!

Sådära nu är jag hemma från skolan känns sjukt bra för denna skol dag har vart jävligt jobbig!
Började dagen med Engelska omprov men gunvorg det gick super bra, sen så vare bara springa till nästa lektion (va sen) där jag hade SO omprov med jörgen och det gick super duper bra det oxå, och efter så hade vi lunch då gick vi omprovs barn till ica och köpte tårtor eftersom eric fyllde år så det passade perfekt.
Så vi köpte tårtorna gick till våran lärare Elena för vi ville ha sked och tallrik så vi fick det sen drog vi in i ett grupprum där vi svullade och sjöng för pojken! haha grymt bra vi är.
Sen vare bara släga in allt i skåpet eftersom vi inte han klart för då vare Svenska prov som stog på schemat haha denna dag består bara av prov eller vadå? Men svenska provet gick åt HELVETE! jag tkr jag va ducktig och skrev på allt förutom sista frågan men det räckte typ inte för fick IG på det provet? fan vad det suger.
Så jag my eric gick där ifrån skit sura för alla fått IG medans max fick G surt!
Sen hade vi matte enda lektionen utan prov skönt, men fick itne så mycket gjort som vanligt dåra.
Sen slutade vi och jag gick hem, fick sällskap med så plus på det.
Men nu är jag hemma och ska sancka med nippan och fixa lite saker puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback