vi är förjävla bra brudar

Just precis! vi spelade våran första ute match på fotbollen i dag mot järla flickor 18 och vi va taggade som fasiken, men endå jävligt nervösa för dom va så pass äldre en oss och det va ju vår första macth.
Men det skulle inte få rubba oss vi gör en del schyssta skott på mål som är på milimetern på att gå in i målet men drar utanför.. Men även snygga skott/mål. Så matchen slutade 5-0 till oss och wohow är vi ösmo bäst eller vadå thih. Även höll jag på att förfrysssssa! så jag va tvungen att dra på mej en tjock tröja över match tröjan, inte för att man får det men jag va nära döden jag lovar hah. Men nu ska jag hoppa in i duschen puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback