tandläkaren kommer döda mig

Fick nyss ett sms från FTV där det va en påminelse om att jag har tandläkar tid imorrn klockan två.
Gud jag hade helt glömt bort och skulle gärna inte velat ha messet jag fick.
Jag är verkligen dö rädd för att vara hos tandläkaren, ja i allafall är jag rädd för min tandläkare hon är läskig och skrömmer livet ur mig inte bra säger jag bara! Men man måste ju som sagt gå dit och får väl vara glad att det är gratis tills jag fyller 18 som är om jätte länge.
Haha måste säga en rolig grej som hände på engelskan, som vanligt satt vi "gänget" vid ett bord alltså först Max Jag Mypan sen eric och så sanackade om att folk hade sugit av läararen för MVG och sånt så börja vi löjla oss och ba aa tänk om jag och my måste stanna kvar sen trycker maffe in oss i grupp rummet sen står alla kill lärnarna där inne ba gör jobbet sen får ni MVG haha gud va vi skrattade och blev självklart äcklade, sen kommer maffe till vårat bort till eric och sacnkar om nått så jag lägger mej i och frågar vad snackar ni om då?
maffe ba hah det är hemligt medans han sa så hade han en konstig min och eric gjorde "sug min kuk" grejen med sin mun så jag ba jaha okej, då frågar maffe mej om jag vill vara med? hahah då började jag  och max börja as garva för det lät ju nästan som det vi hade sanckat om då. Sen hör vi bara av en slump att maffe säge: Men eric jag vill du att du ska vara här med mej för att få MVG elr nått liknande HAHAHAHAHA gud vad vi dog av garv tror jag aldrig skrattat så mycket för det där va liksom droppen men maffe menade ju itne sug av mej liksom typ bara att eric ville ha MVG för att skriva ett blogg inlägg på Engelska men kul va det ahah.
Men nu ska jag städa mitt stökiga rum skriver sen puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback