svenska/engelska i data salen.

HEY! sitter nu i data salen med Max My och Eric och kollar tryck till våra skol tröjor vi ska ha.
Vetefan om dom hittar nått, eller rätta sagt det är my som kollar och fixar och vi andra är inne på FB.
Har inte bloggat så mycket dom här senaste dagarna för har inte orkat och har haft fullt upp hela helgen!, Fredags va jag i nynäs hela kvällen på gården och spelade pingis no lifer. Och i lördags va jag i södertälje hela dagen grymt roligt hade jag i allafall och i söndags så red jag på morgonen med elin, det verkligen va pain!
För det har flyttat in duvor i ridhuset så ymer och nacta va galna och ymer bocka och ställde sej upp flera gånger och höll på att slänga av mig flera gånger sjuukt läskigt! Sen så gav jag upp för ville inte DÖ sp gick in och när vi skulle ut till hagen blir han rädd för ingenting och hoppar rätt upp i luften och landar på min fot och pang!
FYFAAN! så nu är min fot blå lila och svllen och jag har föjävla ont. Först trodde jag att den va bruten för jag kunde inte gå och helvete vetefan vad.
Men just nu så ser det hemskt ut och blire inte bättre ska vi till sjukan det gillar jag inte!
Senare på kvällen ( söndag ) hade vi macth och jag tänkte inte vara med först men tvinga mej till och det skulle jag inte gjort. Snö storm Bmlå fot Domare som sög kuk och en förlust sjukt surt!
Menmen man kan inte alltid vinna, men nu ska jag gåå på idrott puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback