plugga hela dagen !

Godmorgon vaknade runt halv ett i dag och det behövde jag verkligen, gårdagen va sjukt rolig och åker gärna skidor så snart som möjligt eller vad det heter. Bussen gick kvart i sju så den gick rätts så sent skillnad mot förragången då den gick klockan sex. Men jag gick upp kvart i sex och va pigg som fasiken så packade det sista och gjorde mej i ordning. Väckte pappsen för ville vekligen inte gå ute med allt den tiden.
Sen skjusa han ner mej till centrum där eric och mypis stog.
När bussen kom så vare itne som förra gången vi "stora" fick sitta längst bak och det va inte alls kul, hade helre velat sitta fram med dom jag åkte med förra gången för det va sjukt roligt.
Men det va ju inte tråkigt att sitta bak nej för vi skrattade sjöng tog bilder och hade det super skojj.
 Skidbacken? jo det va hemskt roligt hahaha jag ska ladda upp en video sen på mej och zeynep när vi åker i skogen ojoj vad vi ramla och skämmde ut oss för våra matsals ragg.
Det va så att det satt några snygg killa framför oss så jag skulle leka snäll och hälsade på den ena fast han  va ful men då pecka han finger så jag ställde mej upp och gick efter alla börja as garva och sen så sanckade vi lite asså allt va ju bara på skojj, sen så åkte vi med dom och oj massa saker thihi.
Men nej jag kan inte skriva mera om gårdagen inte just nu för jag måste plugga på ENG & SO
blev ett konstigt inlägg menmen skriver senare pusss


Från igår: jag och bästa zeynep


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback