Ny duschad!

Sådära nu är jag färdig duschad fräsh och allt det gillar vi.
En så länge har jag inte gjort så mycket packat ner sakerna jag ska ha på mig i kväll, blir vita speets leggins, ljusblått linne och nån snygg vit tröja som min kära bästavän ska shoppa åt mej i dag i stan.
Sen ska jag ha sko snören lindade på handleden, temat är ju vitt så självklart vita skosnören höhö.
Jo juste jag va ju och shoppade igår, fick hem mej en hel del och snygga med! jag skriver en lista sen vad jag köpte. Gud vad jag älskar MTV! dom spelar super bra låtar som just nu tex.
Sen äre ju super bra för jag har ju värsta bästa bra ljudet på min TV så ett plus på det!
hahah juste eric zetterman skcikade nyss en bild på msn som jag doog åt!
det va en grej som hände i skolan det va såhära att det va små barn från tallbacka i vår skola för det va nått fel så jag sticker in huvudet och säger " men tja där är ju du minns du mig?" och han nickar på huvudet och då sticker eric in huvudet och säger " heej" till en kille och då säger han framför honom "heej" eric ba men nej inte du han bakom dig hahahah jag dog när jag hörde det och nu så hittade han en bild där det stog exakt samma sak haha och igår skickade han en låt till mig som gick "how far can you go" asså hur lånt kan du gå och det roliga är i skolan så brukar vi göra en CP dans och säga så och då dör vi av garv för vi gör liksom till rösten haha ni måste tycka vi är dumma i huvudet men man måste ju leva livet right? thihi
men nej nu ska jag börja sminka mej smått puss påer.
Listan kmr nedanför!



Ljusblått linne från Gina tricot.
Blommiga enkla skor från H&M.
Ögonfrans böjare från H&M.
Örhängen från Ginatricot.
Piercingar från punktshop.
"Hångla" tuggummin från konstigt ställe.
Sko snören från punktshop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback