memories are forgotten at licensing or What?

För kanske ett halv år sen så träffade jag en människa som va unik på alla möjliga sätt, jag kännde inte personen men min bästavän gjorde det och jag föll som en fjäder för dig och du måste förtrollat mig eller vad jag ska säga. Så då va vi där på dansgolvet på partajet och jag vet inte vad som hände med mig men du fick mej så lätt och kvällen va helt klart våran. Jag saknar varenda sekund då jag kände dig närhet och allt va perfect, gash inte många som vet vad som hände och inte heller vem personen är men ni som vet vet hur jag va på den "tiden" då detta hände thaha. Och även tänker jag på den kvällen en idag men man måste glöma eller hur? det varade kanske i en månad och sen så sabbade jag till det riktigt ordentligt men misstag tillhör livet eller hur? surt men sanning! en bild säger mer en tusen ord eller vadfan det heter, tog bort personens aniskte annars blir det bara knas.

Kommentarer
Postat av: joowh

T,

faahn synd att det blev som det blev ni skulle vara grymt söta tsm:)<3

2010-03-13 @ 13:15:17
URL: http://johlindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback