jag får psykiska ryck på min dator

Gaash något är ju verkligen fel på min dator som jag haft mindre en två år?
Först av gudade jag den och nu fuckar den bara mer och mera?
Min webbkamera inställning har försvunnit så man kan bara andvända den när man camar dock så äre svart vitt inte okej, sen så får jag "SMS" till datorn att jag förbrukat hastigheten hela tiden.
ÅHH allt bara segar som fan musik går inte att spela upp utan att hacka sönder.
Men aja ska inte skriva mera om hur mycket jag hatar min dator just nu, Bloggade inte igår för jag orkade verkligen inte plus allt cpar ju hhöh. Men va en sväng ute med ymer, red på en liten grus väg och det va sjukt skönt ute och solen låg på oss hela vägen.
Efter så förljde jag med pappi till tord där jag fick träffa lilla freja sjuukt söt unge hon är!
Sen så drog jag hem och duschade och såna saker.
Idag så va jag i skolan gjorde omprov i NO och gick inte så bra det, sen efter plugget drog jag hem direkt sällskap fick jag oxå plus på det. När jag kom hem så städade jag mitt stökiga rum som aldrig tycks bli rent? fan stort rum är inte bra ibland. Sen så efter en timme drog jag till träningen med pöjkarna det va as kuligt dock inte seriöst nån stans så visa av killarna dampa ju sönder totalt hah.
Sen så gick jag hem fixade mej snabbt och sen drog till tjejgruppen där vi bakade vofflor? heter det så baka vofflor jaja skit samma jag dog i allafalle fter för va proppad av dom thihi.
Sen så fick jag hiowa och tutte hem vi körde en sjuk lek att hiowa sparkar på en stolpe sen springer vi HAHA moget  jag vet men sjukt ruligt. Men nu sittrer jag i allafall hära framför datorn och ska snart sätta på mej sov kläderna och smärja in mej med jordgubbe kräm luktar gott!
Bara en snabbis om imorrn, efter plugget drar jag till södertälje med en kompis och sen så ska vi kolla läget med gamla vänner och kolla moppe. Men hare bra godnatt puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback