Hallen en fredags kväll

hejsan hoppas, sitter du piss som fan på denna fredag asså!
Va ju i hallen på kvällen som vanligt men det sög gris, ett tag vare as kul så jag höll på att skratta ihjäl mej sånt gillar jag men sen blev det as dålig stämning och en efter en så drog alla.
Så lunkade hem ensam i shorts kortärmat gympa skor och väskan på ryggen. Jag gick as segt tog kanske 20 minuter att dra hem och det är segt som fasiken. Men endå sköt för ville verkligen inte hem rätta sagt inte vara hemma en fredags kväll! Men så blev det ju inte, åh jag e galet sur på skiten.
Men innan hade jag ju skola där det va som vanligt hade Matte prov gick väl sådära hade ju inte pluggat ett skit så det gick väl som det gjorde pallar helt ärligt inte emd skol fan längre.
Efter plugget drog jag till södertälje och åh vad jag saknar marcus! En grabb jag träffade dära för länge sen i sydpoolen och sen dess har vi träffats och snackat mycket men sen så hände det lite grejer och det blev tyst mellan oss. Jag saknr i allafall han jätte mycket och det suger jue.
Va även på platsen där jag hängde hela sommaren när jag va i södetälje med honom och dom andra sakrt groft!
Men nu hinner jag inte skriva mera för ska duscha puss


Min & Nippans pojkvän!


Kommentarer
Postat av: nippan såklart!

Inte bara pojkvän Mikkis :) Man ♥

2010-03-20 @ 18:40:11
URL: http://enjoin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback