fotbollen tar livet av mig!

Gash kom nyss hem från fotbolls träningen som va lite små jobbig i början då vi sprang full fart, men som sagt det är ju jävligt bra oxå! Sen sista 45 minuterna körde vi lite två mål som vanligt i små lag det är rätts så roligt men idag vare segt som fan och nej vetefan vad. Efter träningen fick vi red apå att vi kommer ha match varje söndag sju gånger typ eller nått och redan nu på onsdag så har vi match samling KVART I SJU!!
det är ju helt sjukt och jag som ska sova över med några brudar. Vetefan hur det blir nu men jag är säker på att jag ska sova i allafall fär det är nått som inte händer ofta och vi har planerat detta länge nu så en fotbolls match som inte ens är serie match ska inte få sabba detta? jag sa även till min tränare att jag inte kunde vet ni vad hans svar va då? men då har vi inget lag? men gud jag måste väl få min fritid jag oxå, plus jag har en häst att ta han om men aja får väl se hur länge detta varar innan jag får ryck på riktigt.
Ja som sagt i helgen blire ju sova över med ett gäng sköna brudar och fyfan vad skojj vi ska ha, mycket skratt mycke bilder ska tas och fram för allt kill sanack haha det gillar vi!
hah men nu ska jag försöka laga middag jag vet att klockan är halv tio men som sagt mycket plugg och fotboll och allt så puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback