enda dagen jag inte spelar fotboll denna vecka är idag..

pffh nu har jag äntligen kommit hem från stallet som va helt okej, red ut en sväng inte alls långt för det blåste och ymer va lite små jobbig. När vi vi på väg hemmåt så släppte jag stigbygglarna för tänkte nu händer ju inget vi är så nära stallet men så pang så hoppar det fram två rådjur och ymer flyger åt sidan och jag i en vattenpöl haha fyfan va i mej!. Men hoppade upp igen med ett leende på läpparna och skritta hemmåt igen.
Sen kom pappsen och hämtade mig. Men innan stallet så vare ju plugg som va chill pill, pappa skjusade mej till plugget för han skulle joppa på hemma plan så jag kom till skolan kanske halv åtta och tänkte det gör ju inget nationella börjar ju i allafall hel men så fan heller vi börja halv nio? ingen viste typ om det så vi satt ett helt gäng dära så va ju inte ensam som tur va. När klockan va runt halv nio så gick jag och marren till hal 31 där vi skulle vara och gissa vem vi har? jo inga buhu! men hon hade ju ingen kontroll på lektionen vi sankacde och allt haha ingen kan ha oss och få oss tysta. Efter en timme kanske så gick jag och kände att det hade gått skita bra så nu äre bara hoppas dåra. Sen hade vi rast en halv timme så va på exit och spelade biljarn fan vaf jag äger * host *
sen så gick vi på svenska engelska jobbade kanske en två frågor fyfan vad jag inte är bra på att plugga.
Sen hade vi lunch och det va firre så åt inte det är förjävla äckligt så satt och kollade bär max åt sitt vegitarianska. Sen hade vi en jävla lång lunch rast så va ju på exit då med och spelade biljard och lyckas få ner åttan när jag e på millimetern att vinna! fan då höh.
Sen så drog vi på musik som sög häst kan inte berätta vad vi gjorde för det är till skolavslutningen men jag trir jag helt ärligt kommer gråta då för låten vi har är lite sorlig. thihi men a så har typ min da varit.
Men nu ska jag städa mitt rum för det ser FÖRJÄVLIGT ut! slänger in en veckans puss

Måndag: Plugg (matte prov), fotbolls träning.
Tisdag: plugg, semifinal DM fotboll, fotbolls träning.
Onsdag:plugg (nationella prov), Stallet.
Torsdag: Plugg(matte prov), fotboll med killarna, utvecklings samtal, fotbolls träning.
Fredag: plugg(svenska prov), Fotboll i hallen.
Lördag: Fotbolls match + glo på killarnas match.
Söndag: Fotbolls match, stallet.

Ser ni hur mycket fotboll jag tränar/spelar!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback