crossen såld!

Såja, nu har jag kommit hem från sorunda där några skulle köpa crossen och det gjorde dom oxå skönt det, blev lite snopen först. För jag hade snakcat med filla och han fick det att låta som om det va en unge och pappa som skulle ha crossen så vi kommer och gissa vad? hah det står värsta ligan dära och alla känner jag typ lite pinsamt vare. Och gaash vilken snygg kille adde hade med sej! hah jag lovar han hette typ kribba och va brunett toppen hah. Men som sagt jimmy som skulle köpa den hade aldrig åkt förut så när han testa så sa alex gasa bara lite hah och pang så drog han på full och på bakhjulet på en gång HAHA jag dog av garv.
MEn han va bra för att aldrig åkt dock va han ju 19 och lång så han får väl hålla en extra koll på ballansen höh.
Innan sorunda va jag ju och solade så nu är jag ennu brunare en sist! Jag verkligen älskar edt dära solariumet för man blir brun snabb och det är inte så komenalt så alla ser så det är ett plus.
Drog sen till intersport där nattis praoa så hälsade på henne och då mötte jag även simon D.
Han skulle köpa fotbolls skor men han e stor fot så vetefan om han hittade ngt.
Sen tog jag bussen hem och mötte pappa sen drog vi till sorunda.
Men nu måste jag dra ohc byta om ska på träning skriver senare puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback