blogg torka

Ligger nu på golvet men datorn framför mig och i samma  kläderna jag hörde hon säga det.
Nej usch jag får dåliga vibbar av det dära så mycket tårar har jag inte grått förr i think?
Men nej nu ska jag inte berätta om min piss innomhus träning.
Skolan i dag somv anligt inget hände, ska ha svenska prov imorrn helt oförberett så det kommer väl gå som vanligt IG. Jag är verkligen kass i skolan just nu betygen sjunker och jag lallar alldeles för mycket inte bra.
Men efter plugget trog jag hem med sebbe och gurra som sällskap.
Sen så packade jag mina tränings kläder och drog till hallen där det va kul ett tag men blev helt cp sen, tänker inte ta det just nu för nej ingen bra ide. Hade samtal sen med pappi och elena min lärare asså gick väl helt okej..
Sen vare träning blabla förlåt men har ingen stor lust allt att skriva vi hörs puss


I morrn blir håret kortare!

Kommentarer
Postat av: paulina

haha idiot varför är du aldrig hos oss längre?

:OOOOOO<3

2010-03-26 @ 10:23:07
URL: http://pauliinaselcuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback