blåmärken gillar jag inte

Hejsan hoppsan lillebror!
Nu har jag precis kommit hem från träningen med grabbarna plus minna, sjukt rolig träning men mycket garv men även allvaret finns ju bland visa oxå.
Eftersom jag inte hade handskar långstrumpor eller benskydd så stog jag mest still i målet så onödiga mål släpptes in men care?
Så nu har jag blåmärken på smallbenen och värsta knölen haha! men får skylla mig själv.
Va ju hos min elaka tandläkare idag runt två tiden och det va inga problem med tänderna alltså inga hål juppi ahah men dock klaga hon jätte mycket på att jag hade hål i tungan? vad har det med saken lite små sur för hon har klagat förut och säger att jag måste ta ut den, pff det kan hon ju bara fet gllömma.
Men nu sitter jag hemma ensam och väntar på att pappi ska komma hem och fixa middag för ska sen på fotbolls möte men laget och päronen angående våran sommar resa som vi vill ha italien eller spanien blire hoppas verkligen på italien annars kmr jag dö för vill ej till spanien men dock bättre en inget.
Men ska dra nu skriver senare slänger in  en låt puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback