a monent like this

snabbt inlägg nu, ska alldeles strax dra på bio och det ska bli roligt för det va ett tag sen jag och vännerna va ute på bio tillsammans. Om jag sa va ärlig vet jag inte vad vi ska se ?
haha smart jag vet men tar det som finns det blir bäst. Går kvällen va toppen bra bra folk och även bra ragg! hahah nej men zeynep och hennes kompis höll på att jag skulle dansa med nån martin och ville att jag skulle göra massa saker haha men det blev lite gran men som sagt hur ofta är det after ski ? nej typ aldrig ås vadfan hah men men. Dock så sög musiken! så det va ju ett minus men fanns ju nån bra låt så då fick man ta chansen att dansa loss. Hah ruggigt roligt vare när jag va hemma hos tutte först och lärde hennes syrra en dans som min ära klass kompis dennis brukar göra och sen så skulle vi göra det på dans golvet och då va vi runt fem stycken och när vi alla gjorde tsm och samtidigt såg det rätt fräänt ut thihih.
men nej nu måste jag fixa til mej lite och sen dra skriver senare puss.
ps Adde är grym på att dansa så kom igen nu brudar !


Kommentarer
Postat av: Vanish ♥ .

sv; ok:D<3

2010-03-06 @ 22:32:25
URL: http://juustfaceit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback