Helt jävla underbar

Känns som hela världen står upp och ner just nu, va ju på livet är en fest med några ungdommar från nynäshamns kommun och som ni alla vet ju att jag står  nära min klass kompis my. Och hon hade träffat några killar förra året som även va på festen nu och ena killen hette victor och han va en hel skön kille som jag skrattade åt hela tiden helt rätt kille fö my. Dom umgicks mycket och såg ut som ett riktigt sött par trotts att dom va vänner plus lite till. Det va ju i söndags då vi åkte där ifrån jag såg honom sist, sen i onsdags skriver my till mej att victor har dött? jag trodde det va ett sjukt dåligt skämt men sen när jag läste på nätet och på hans facebook så såg jag att hon talade sanning helt sjukt. Sen på torsdagen såg jag till att my inte skulle m dåligt men på svenskan bröt hon ihop helt så jag sprang ut med henne och jag lover jag fick rysningar i hela kroppen!
har aldrig sätt min lilla my så ledsen och jag förstår henne, så dom höll på att snacka och han älskade henne och hon honom det är så jävla oretvisst! Han hann inte ens gå ur nian han som skulle träffa my och allt fyfan.
Jag skriver detta för jag vet hur det känns att förlora en vän, plus att jag älskar
mypan som kompis helt underbar tjej. Det är ungefär det som hänt just nu. Och jag har ju träffat victor över helgen och han är toppen så vist får man tårar i ögonen och ryser när man hör detta och det gör nog du och läser oxå..



Kommentarer
Postat av: milla

åh, va bra!:D jaa ;)<3

2010-06-05 @ 17:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback