tack kevin för överaskningen!

HEY! Hel galen dag/kväll blev det igår, va med johanna på dagen och vi gjorde som alltid åkte på moppen ett varv i nynäs och käkade mjurre glarre muuumms! Sen mötte vi på rampe och hennes nya skejt team haha jag dör lär dej att åka först innan man börjar leka att man kan allt. Sen så drog vi till ösmo och hängde med anton och satt vid bergan och fottade min blivande man höhö.
Sen drog och och johanna till hästen som nu mera står på sommar bete och tjockar sej kommer bli jäkligt domt i sommar utan stallet menmen..
Sen så blev det att lunka hemmåt och fixa lite för johanna ssov över. Sen drog vi ner till viksängen och kollade på när A-laget hade träning även adde tränade med dom för han är så jävla bra! :)
Men kom challe och kevin och snackade lite gran kommer sakna dom som fasiken eftersom nu slutar vi och hela skiten.. Men sen så drog vi hem. Senare på kvällen va vi med alex och erik och snackade lite gran och sånt haha roliga pojkar! Sen sp ringer kevin mig och säger att han har en överaskning till mig jag tänker öh vadfan kan det vara? så skulle möta honom vid kiosken men då vare ett helt gäng dära så jag och johannasprang och gömde oss haha och sen såg vi challe och kevin och jag ropar vart är min pressent? han ba hära och gissa vad? haha jo då har dom tagit med tolga aww va söt kevin är! haha
sen så snackar vi alla ett tag och sånt rätt mysigt faktist sen hände massa saker som är onödigt att skriva om men det va min kväll. hah ni som hänger med vet ju att jag gillade tolga som en jävla vetefan vad så det va rätt gulligt av kevin! men nu måste jag gå puss


Skolavslutningen, Våran klass som sjunger sin avslutnings låt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback