snart snart snart

Snart glider vi helt olika håll, känns ganska skumt liksom vi har ju igentligen bara hållt i hop i tre år men känns som en evighet tillsammans. Vi har delat både bra och dåliga minnen men alltid så går man från skolan med ett stort jävla leende på läpparna. Men så här tyckte jag oxå när jag skulle byta skola första gången då hade jag ju gått med samma klass i sju år sen detta är skilnad vi är större nu och allt gud jag bara ryser av känsla. Men det är en vecka kvar så ska inte hänga läpp!
Idag i skolan så hände väl inget speciellt vi sjäng och fixade klart våran klass låt som låter toppen bra, ja eller den är bra i allafall. Efterskolan så skjusade eric hem mig eftersom moppen knappt hade bensin. Sen satte jag mej framför TV:n för att kolla på ett program jag jämt kollar på sen drog jag till stallet för att rida och det va bajs vart ute så både jag och ymer blev rejält svettiga blä. Men nu ska jag städa för rummet ser hemskt ut puss puss mikaela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback