skriver av mig.

Ett liv på snart 16 år, det livet tillhör mig. Jag växte upp i underbar ösmo, var en skitunge som liten,käkade godis fast man inte fick, kaxade och va grymt elak och  jag vet inte vad. Men även jag växte upp. Hade underbara vänner, som jag älskade av hela mitt hjärta. Men dom flesta har jag glidit ifrån, men kommer aldrig glömma alla minnen. , bodde hos en familj med tre barn som genast blev som mina bröder det va som bäst, men sen kom förändringen, min mamma och pappa skiljde sig, mamma flyttade och bråkade jämt med pappa. Mådde skit och skrek, men sen när jag var i min ensamhet kom tårarna. Sen så flyttade jag bort från den andra familjen jag älskade som mest nu va jag helt ensam inga grabbar som jämt skyddade mig från allt, Men sen hände nått poff sare bara, mamma&pappa flyttade ihop igen, sen börja jag sexan och det va sista året men klassen sen blev det skolbyte, det va nog det året som förendrade allt, träffade en tjej som hette Hanna och vi blev genast tajta som fasiken och allt va bra, sen kom dagen så det va skolavslutning och jag ville verkligen inte gå från skolan sen har aldrig kännt den känslan vrf skulle jag byta skola för liksom? Sen så va sommarlov och jag hade det som allra bäst, grillade fiskade tältade allt man liksom kan göra på en sommar. Sen va det dax för ny skola va ganska nervös kan man ju lungt säga men allt gick bra. Började sköta skolan och va inte alls som förr sluta bråka och va liksom schysst. Men så en dag ringer det på min telefon mittinatten men jag va förjävla trött och bara svsrar vad vill du jag loveer och klick. Sen på morgonen ringer jag upp nummret och frågar vem och vad den ville? och det va hanna som ringt från hennes mammas telefon. Dom hade blivit totaal misshandlade av hannas lådsaspappa och som ringde mej flr att hon behövde hjälp pch jag bara klickade.. Efter den dagen har jag aldrig mer sätt hanna igen, hon flyttade långt bort och fixade hemlig identidet och hela alltet, då började det ju om igen jag grät och grät vrf vrf just du?  efter några månader träffade jag en tjej som är min nuvarande bästavän tugce det klickade på en gång as bra. Men efteratt jag strulat till det med hanna började jag missköta skolan bråkade mycket med hon jag bråkade med på den andra skolan och det blev massa snacka i skolan och hem ringningar allt. MEn nu går jag i nionde klass och lallar totalt men ska försöka på nytt igen på gymnasiet.

Kommentarer
Postat av: ....

väldigt bra blogg gillar den.

så sorligt, intresant, och mkt spännande berätelse.

vilket gymnasium ska du gå på och linje?<3

2010-06-24 @ 19:59:59
Postat av: mikkan

SV: tack så mycket, jag ska gå riksäpplet och valt hoteel&resturang kram!

2010-06-25 @ 00:05:07
URL: http://muulls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback