fan va härligt tugce

min lilla turk ringde nyss och sa att allt är fixat för imorrn, jo vi har fixat lokal som vi hade tänk att ha ett jädrana party haha nej men det låter härligt. Har inte skrivit riktigt ordentligt på flera dagar men har inte orkat eller itne haft så mycket att skriva om men nu har jag en hel del, va men melike i går och vi hade det bäst går inte att beskriva vad fan vi igentligen höll på med tummen upp på dig bruden. Sen slagga jag även dära och hon skulle ju på sommar skola i dag så fäljde med så det blev av att ställa klock fan på sex fyfan säger jag bara! men jag ångrar itne en endaste sekund att jag följde med för det va förjävla roligt! skrattade som satan hela tiden och sankca mycket med sara så vi är inte alls arga längre så det är ju härligt det!. Men dock så tabbade jag mej rejält haha jag skulle hoppa från ett bort till ett annat och kom på sidan och poff så trilla jag så nu är hela smallbenet blått och svullet och gör ont buhu.. men heter man mikaela sjölund så är livet så hhöhö. Men nu är jag hemma och ska strax byta om för att träna 96 brudarna toppen tjejer asså. Men ska ringa turken en gång först puss


så jäävla hotttt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback