vart blire baaad?

Gash klockan är fan redan kvart i ett och jossie vakna nyss och nu ser jag att johanna logga in på msn men hon kan inte svara i luren? meningen va att vi skulle dra och bada i dag i kalkbrottet med emelie jossie och johanna men får la se hur det blir nu eftersom ingen är snabb nog att bestämma när vi åker och hur vi tar oss dit?
men annars blire bad tur med eric freddis och pilen men får väl se hur det blir med det oxå.
Annars blire väl sitta hemma och vänta på att det är sov dax igen, sommarlovet suger utan tugce och vårat brudgäng usch fy och bläää! men nu ska jag i allafall inte bada med johanna och kmr nt göra det på hela lovet för nu får jag cp ryck, men palla ädsla tid på henne nu. pusss


saaaaannnna vänner och jag saknar er som fasiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback