turn the lights off

HEY, klockan är kvart i två på kvällen/natten och kom typ nyss in från en höjdar dag. Vaknade i morse runt kvart över tolv och kände att jag sovit bort hela dagen attans liksom men pallade mig upp och fixade mig en skvätt och sedan kom johanna över. Satt väl och snacka lite glodde på TV och käkade lunch mohaha.
Sen kom Jossie och vi vandrade ut och gick mot tåget och mötte daniel som skulle bjusa på smått & gott.
senare under dagen börja det ju regna så vi alla drog hem och möttes senare för att lunka runt då mötte vi filip och emelie som vi sedan va med och skratta så vi dog. Sen kom snuten förbi så vi skulle skämta lite gran och emelie lådsas slå mig och jag skrek som fan och då tvärnitar dom och glor fett länge hahah vi dog av skratt!
men det roliga tog slut och filip & emelie skulle hem då mötte vi alex jani & erik så va väl smått med dom.
Sen gick jani hem och då kom johan ut så vi tog en sväng ute i mörkret just den delen kanske inte va så rolig men annars har det vart toppen snoppen!
Imorrn blire nog va med johanna och städa rummet och sen på kvällen blire shalalal skriver i morrn vad som hände på kvällen hemlis höhöh. men nu blire tvätta bort sminket och sussa kudde om det går puss


Måste ju bjuda på ngt fränt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback