trött & sliten

fyfan för att vakna klockan kvart i sju på en sommarlovs dag. Men kommer få gå upp ennu tigare från och med imorrn och tre veckor frammåt eftersom sommarjobbs chefen har sagt att vi ska börja halv åtta i stället för åtta från och emd nu. usch fy och blä kommer ju få gå och lägga mig super duper tidigt och ennu värre gå upp super tidigt. Men ser man på den glada sidan så är det en bra övning inför skolan som förjar den 23 aug.
Första dagen på jobbet? började med att jag lunkade sakta mot skolan och möte pilen för att sedan ta sällskap till jobbet, kommer dit ( vi trodde vi skulle jobba ensama) och ser att det är ennu flera ungdommar som tydligen skulle jobba. När klockan slog nio hade inte han kommit ennu men han kom lite sent faktist åttaa minuter hah. sen fick jag och pilen i uppgift att kolla om det fanns ogräs ochdet fanns det överallt så skrev det på lappfan och sen vare lunch och sen plocka upp allt gräs, så va min jobb dag itne allt så pjåkig som jag trodde den skulle vara ahah. imorrn ska vi göra klart och sen börja måla gympa hallen plus en klätter ställning fränt!
Men nu blire hoppa in i säng kläderna och sen vänta på att mammi kommer hem med mat eftersom jag inte pratar med min pappa så vill jag inte ha ngt med hans mat heller att göra thiih. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback