run away

HEY! min uppdatering har inte vart den bästa men nu ska jag ge det ett försök igen. Har ju vart i spanien med fotbolls laget och det va super härligt och en upplevelse jag inte glömer på länge. Men som allt roligt tare slut en dag så nu är jag ju i sverige men det funkar lika bra det. Mendans jag va borta skrev ju eric och tusen tackl för det så slapp bloggen va helt DÖD. Men som sagt spanien resan va rolig men mycket plask och inte så jätte mycket fotboll men det räckte för mej, spel mässigt tyckte jag verkligen inte vi spelade så bra men mot USA gick det as bra kanske den bästa matchen på sessongen. Men nu är det ju uppehåll och jag har tänkt och tänk och sanckat med min pappa om mitt fotbolls liv och har mer en nog bestämt mej för att lägga ner ösmo spelandet efter serien. Jag vill kunna utveclkas så mycket mera en vad jag gör hära och vet att jag har stora chanser i nått annat lag. Jag har sanckat med olika tränare frn olika lag och det verkar vara hel nice. Kanske så att jag tillochmed skulle kunna prov träna för tungelsta igen dock för deras 94 lag. Såklart är det ju inte bara för att jag vill utvecklas jag vill läga ner uta jag vill prova på nått nytt, tex i ett lag jag är sugen på så har dom speciall träning för målvakt och det skulle vara förjävla bra, inte som i ösmo man får några skott i magen. och sen så är det ju så att jag tröttnat på visa spelare och kanske tillochmed en tränare men namn nämner jag inte.
Men får väl se hur det blir med dt har ju ny skola att tänka på nu oxå. Jag sökte ju hotell resturang och jag kom in wiiiiwwhoo! ska bli hur kul som helst nytt folk ny skola och rubbet härligt!
Men nu ska jag tvätta lite klädet sen städa rummet för åker ju till mina bästa kusiner på fredag som jag inte träffat på ett år så ska bli härligt, men vi höres i kväll puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävla rätt mulls

2010-07-21 @ 13:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback