mys inne i stan med snygg pilen!

Hey, har presic gjort mig i ordning för en tripp in till stan på en shoppning runda med bästa pilar.
Slutade redan halv 12 idag för att det inte fanns så mycket att göra men endå får jag pengar till fyra yeh!
hah idag på jobbet så skulle sofia tobbe och emma måla klart inne i klassrummet medans jag och pilen skulle måla dorren ute igen och det blåste som fasiken men örjan sa att vi skulle köra på så när vi nästan gjort klart dörren såg den föjävlig ut eftersom det blåste jätte mycket grus och skit på dörren och poff så kom värsta blåsten och all färg spildes ut och penslarna blåste och hela pappskiten som vi har som underlag flög rätt på dörren och förstörde allt ennu mera! så har rätt mycket att göra på måndag men klargar inte för det är jävligt roligt.
Juste beställde en rosa målvakts tröja i går kväll :)thihi as fin men fick tjata rätt mycket på att få den men pappa va på topen humör i går så passade på att sancka om tatueringar och självklart fick jag taruera min stjärna på foten oxå yes! nu älskar jag min pappa haha. Juste får även sängen nästa helg så är rätt glad nu.
MEn nu ska jag fixa det sista och sen prata med pilen puss

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej!

Hjälp mig att välja vilken klänning jag ska ha på ett bröllop.

Skulle bli jätte glad om du klickade på länken här nere och skrev en röst!

http://frixos.blogg.se/2010/july/hjalp-mig.html#comment

2010-07-30 @ 21:29:37
URL: http://frixos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback