mongo bra

Hey duude, vaknade för typ 45 minuter sedan av att pappsen ringde och kollade vad jag gjorde och så, men jag låg ju och sov så gjorde ju inte ett skvatt. Va ute i går med måna glada personer och det va skit roligt höll på att dö av skratt anfall på vägen hem efter som anton skulle göra cp ställningar och låg på marken och fyfan vad det såg ut hah! innan det så fixade jag rummet för att få in min nya säng som jag för hoppningsvis får på söndag annars kommer jag tjata mig till (a). Juste ringde även tugce igår! fyfan vad glad jag blev när jag fick hlra hennes röst jag tror jag dog nästan blev överlycklig och hon bara skrattade och det va nice! hon ska ringa mig ikväll så då ska vi snacka ut och reda ut skiten som har hänt. men nu måste jag städa klart och sen duscha puss

KOM HEM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback