jag hatar dig pappa!

ÅH vad jag blir arg!! jag skulle få en ny säng i dag och vi har sanckat om det länge och jag har sagt hur stor den ska vara och så och nu på morgonen säger pappa men hur stor säng sla du ha då och jag svarade som vanligt fortfarande en 160 säng och han ba vet inte om den får plats i bilen jag tänkte på en gång hoppas han skojar för jag har sakcat om det hära länge nu. Sen åker vi enda till ikea och jag går direkt till sängen jag vill ha en vit 160 säng och då kommer pappa !" den får inte plats i bilen " ÄR DU DUM I HUVUDET ELLER? så börja stor bråka med pappa dära om att han gör mig besviken hela tiden han viste ju vilken säng jag ville ha så han va ju mogen och stack där ifrån så handlade lite saker med mamma, tur att jag har min mamma jag hatar verkligen min pappa!
Sen under hela bil resan så dryga han och sncakde inte med mig! haha ÄR DU MOGEN ELLER?!
Så nu blire väl att få säng är jag fyller 10000 år. Allt jag kan säga är i allfall att min pappa är dum i huvudet och jag önskar med allt att han inte bodde under samma tak som mig för en vacker dag kmr jag dra här ifrån pga honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback