i can still recall our last summer.

Precis allt saknar jag tjejer, när det va vi tre som röjde på nynäs knasiga gator och hade det bäst. Alla galna stunder med varandra alla galna minnen med varandra alla galna killar vi höll på med allt saknar jag. Jag minns hur våran sommar va, den första som även sulle bli vår sista tillsammans. Hur kunde det gå så snabbt? hur kunde nått sånt underbart bara dra på skogen? Allt jag förlora va mina två bästavänner dom jag delade mitt allt med. Jag kommer igåh när tutte ringde mej när jag va hos monia och fr¨gade om vi skulle emd på bio och vi sa direkt JA men när hon sedan sa vilken film det blev dog vi bara av skratt vi ville ju inte se " Mamma mia" men efter under nästan bhela filmen grät vi och vi spelade att vi va dom olika tanterna i filmen och skrattade gudars vilken film det dära va. Och det va två låtar som satte sej på huvudet å oss och det va Honey Honey som vi alltid sprang runt  och sjöng på och gjorde alla galna och sen vare Our last  summer  som man skulle kunna säga att den va om oss hela låten är presic som vi hade det. alla flashbacks som dom ljuger om är samma som vi hade, vi skrattade i regnet vi satt i gräset, vi va glada för vi träffats och hela skiten är vårat! Men en text gör ju itne susen direkt men det jag vet är i allafall att jag saknar er tjejor och vill ha det som förr när det va Monia Molin Mikaela Sjölund Tugce Selcuk som höll ihop.. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback