hold me darling hold me tight

Dålig uppdatering i know men har inte gjort så mycket idag så vad behösv säga liksom?
men ska ge det ett försök nu, vaknade i morse prick 13:07 och hade satan i gatans ont i magen och trodde jag skulle dö men jag lever som tur va. Men pallade mig upp och kollade ut genom fönstret och såg att det itne va nån höjdare till väder så slängde mig i sängen igen, sen har jag bara legat i sängen tills klockan typ fem då jag hoppade in i duschen och sen ringde pappsen och sa att vi skulle käka thai mat då klädde på mig snabbt och gick ut och så kom pappa. Efter käket drog jag till sängen igen eftersom det fortfarande regnade så satte på en film och mös med mej själv haha brist på liv sörru. Men nnu sanckar jag i allfall med yasse och vi sanckar  mest häst minnen och massa skit runt om höhö. MEn nu blire film igen puss



bild från när jag johanna hade lite för mkt fritid ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback