hatar mitt rum

Det har tagit mig hela dagen att städa mitt rum, jag suger på att städa skiten men ska fan ge det ett försök till sen fåre fan va nog. Rensade även mina kläder och fick ihop två stora intersport kassar med kläder som va för smått! härligt med mindre kläder i garderopen för det betyder ju bara en grej! SHOPPPA NYY! wihoo.
Tjafsar med pappa gör jag oxå, för vi åker ju till åland imorrn och nu säger han att vi ska vara på en jävla Ö ?
jag vill inte sitta på en fucking Ö i skogen och loda och bli uppäten av myggor hell no!
men aja får väl se hure blir för just nu har jag ingen större lust att åka dit.

Men slänger upp en bild å mig just nu mohahah.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback