habo tiderna

Nu är klockan 03:43 och är inte ett dugg trött men måste igentligen sova men det verkar inte alls gå bra för mig.
men eftersom alla typ endå sover så får jag ta mig tid att blogga lite men det här blir nog sista inlägget för natten eller nått liknade. Satt och kolla igenom
fillas blogg och hitta från förra året då jag va i habo en vecka och hade det super mysigt men i allafall så hitta jag ett inllägg från när jag skulle åka hem.
Tänkte slänga upp vad som stog "printa" skiten liskom höhö.
Ni kommer nog inte förstå ett dug men ska förklara att det fanns ett gäng killar som jag och filla umgicks med dom gick typ i hans klass och så va vi med dom hela veckan och jag börja små flörta lite med den ena och då trodde filla att det va ngt mellan oss och sen sa jag att johannes en grabb hade magrutor och då börja dom tro det va ngt mellan oss hah sjuka pojkar men jävligt schyssta typer & även sakar jag dom med!
men nu slänger jag upp det och sen ska jag SOVA typ puss och god natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback