grymt i stan med pilen!

HEY, just nu ligger jag i sängen och leker med den nya telefonen och lyssnar på musik. Även satte jag upp mina nya gardiner som e hur snygga som helst great!
Igår va jag ju stan med pilen och det va hur grymt som helst!
fick med oss massor med kläder för inte alls mycket pengar så är as nöjd. vi har bestämt att även åka och shoppa när lönen rullar in! Men idag va jag och pappa i haninge först för att handla hem hushålls saker och självklart COLA. Sen åkte vi till haninge centrum för att käka på sub och kolla runt lite, så gick in på expert och kollad epå TV som pappa är sugen på att köpa. Och då passade jag på att visa telefonen jag ville ha och han va rätt intresserad denna gång " chockad jag blev " , men den fanns inte i röd och jag ville ju ha röd!
så gick till alla afärer i centrumet men röd fanns inte bajs liksom.
sen åkte vi till siba men där fanns den nitne heller. Trodde jag inte skulle få med mig en telefon hem.
Så åkte till läna och började med att gå in på ONOF och där fanns en annan fast i rosa så bestämmde att det skulle bli en sån om det inte fanns nån i röd. Men till sist gick vi in på expert och dära fanns min älsklning i röd!
JAAAAAAAAAAAAAAAAA! så pappa sa taren om du vill ha den.
Så nu har jag den och är överlycklig. Men nu ska jag göra rummet snyggt och lägga in dom nya kläderna puss


Detta fick jag med mig hem från shoppningen i går & idag.

* Rosa tygsko från ohio.
* Svart/guldig adidas väska från stadium.
* Vit mini väska från accent.
* Svart midje jacka från sisters.
* Vit blus från sisters.
* Blåa mjukisdess byxor från ohio.
* Vit blus från ginatricot.
* Rosa boddy från ginatricot.
* svarta shorts från ginatricot.
* Randig klänning från H&M.
* Svarta shorts från H&M.
* Randig tunika från JC.
* Mobil telefon från Expert.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad mycket du köpte!

2010-07-31 @ 22:05:35
URL: http://momie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback