göteborg imorgon!

medan mikkis är i spanien och jag har lova att blogga åt henne så kommer jag på att jag ska till göteborg imorgon! ;)
men som klart så kommer jag ha med mig datan så att allt är under kontroll!
jag har precis packt klart det sista nu tåget går vid nio imorgon från stockholm.
sen har jag faktiskt hört lite från spanien oxå!
"Matchdag nr 1 slutade med förlust med 0-2 mot ett spanskt lag, pernilla holmgren till sjukan :-( och fick gipsat ben och ute ur turneringen... Matchdag nr 2 slutade med 1 förslust mot AIK 0-2 och 1 oavgjord mot ett tyskt lag... Dagen slutade alltså med 1 poäng till ÖGIF med det borde ha varit 4 poäng. Spelmässigt mycket bra och hög arbetsmoral trots värmen."
och det var sybd ned pillan tyvärr hon är duktig å planen,
men det är bra att dom har ett bra och högt abetsmoral i värmen, vet ju bara hur vart de var vissa dagar då ag var i barcelona med friidrotten i april,och om det var vrmt då hur vamt är det inte där nu?


Kommentarer
Postat av: ida kung

frågestund på bloggen! :D

2010-07-05 @ 23:44:34
URL: http://idakung.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback