framtida drömmar?

Jag vet att jag är bra på det jag gör, spela fotboll är mitt liv det jag tycker är roligt det jag brinner för. Men tiden går snabbare en vad man tror när man har roligt, eller är kanske 6 år i ösmo gif alldeles för länge eller ska man spela dubbelt så mycket för att känna samma sug igen?
tusentals frågor har jag som jag måste betämma mig på denna månad till fotbollen drar igång igen. frågor som har om min framtid genom mitt fotbolls liv. Jag vill stanna men har endå tröttnat som fasiken.
Jag spelade en gång i tiden i ett lag som jag beundrade jätte mycket, jag älskade att stå i mål och vi spelade suveränt och höll ihop som i ett liksom. Men nu? jag tycker faktist de tär piss off att stå i mål just nu och spelet är nog inte det bästa och vi är i små grupper som sankcar om varandra?
jag har fått många förfrågningar om att pro träna med olika lag men har tackat nej till dom flästa men till slut fick jag fan nog ett tag, sa det till pappa jag pallar inte spela fotboll längre i ösmo det är inte vad jag vill så vi kom på lösningen att tacka ja till pr träning med tungelsta och det gick as bra roligt som satan och alla verkar va hel sköna brudar. Men fick åter suget igen och sket i tungelsta laget och körde ösmo ett tag till men nu är jag tbx på samma stig jag vill inte längre. Jag vet och har hört att jag är orädd i mål att jag är färjävla ducktig men kommer jag nånsin få visa det för nån annan nån som kan upptäcka en ny bra målvakt som kanske kan komma nån vart? nej det kommer jag inte få göra när jag spelar i ösmo aldrig i livet.
så kansk ska ta den andra vägen att ge sej ut i staden och träna för andra lag nått som jag är mer sugen på.
Efter våran spanien resa på kännde redan jag och två andra vänner efter andra matchen att vi inte vill längre, vrf spela när man tkr det suger? så vi skulle köra på ett annat lag där man fick speciall träning för vad man spelade för possition ngt som låter skit bra vilket tänker jag inte säga ännu men ni lär säkert ha hört eller kommer få höra. Och vi tre är bra för laget men som det har sanckats om oss tror jag lika gärna att dom kan klara sej utan oss för annars jävligt synd, men det är ju fortfarande ett halvår kvar på serien så tänker va lite schysst att spela klart den sen blire tacka för mig för jag vill ta andra vägar nu, vägar där jag kan utvecklas och där jag kan nå dom målen jag vill. jag lär mig inte ett dugg av att det är 6 stycken å träningarna som skjuter på mig never ever! så nu ni andra framför datorerna om ni ha rpallat läsa eller fattar vad jag menar vad tkr ni är det rätta? ska man spela i ett lag som jag tröttnat på & inte utvecklas snabbt på? eller testa nått nytt ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback