fräääännna brudar !

Hey duude! sitter nu framför TV:n och kollar på unga mödrar och bara sitter och tänker på att jag vill att min soulie kommer hem. Den 15 aug kommer tugce hem och jag kommer bli som lyckligast, vet att vi tjafsat och bråkat som faskiken men är det inte en grej alla gör med sina vänner? annars e man fan mongo thihi.
Men eftersom hon kommer hem så sent så har vi bestämmt att vi ska träffas den 16 i stället och då har vi hela dagen för oss själva och reda ut allt och sen på kvällen blire grillning tror jag med hela tjej gänget som förr liksom älskart! sitter fortfarande bara i sov kläder för det är verkligen inget fint väder och har ingen större lust att dra ut för tillfället haha kallas lat jag vet (a). Men jag har endå så mycket att göra idag i mitt rum. MÅSTE verkligen städa som jag inte gjort på jätte länge och sen ska jag flytta möblerna eftersom jag ska köpa min älskade säng på söndag och det blir en stor säng höhöh sova över? :) och sen kanske jag tar mig ut för lite frisk luft.
Igår va jag iallafall på gränalund med världens bästa ösmo brudar men saknade paulina men hon skulle tare mys med hennes pojkvän crille. Men i allafall så va vi inne på gränan och det va skit roligt, ett par killar typ stalkade oss och satt och pekade på elin som om han kännde henne och vi dog av skratt, sen vare ett par andra som va efter oss haha sjukt roligt i allafall, sen en mupp när vi stog i kön till bergochdalbanan hon satt och stirra på elins pattar och sen när hon såg att jag kollad epå henne och sa till elin så gick hon ur kön och typ gämde sej?
sen vi en annan kö till disco prylenså stog hon framför oss och skämdes som fasiken mohahha!
Men även den roliga kvällen tog slut men vi hade det minnst lika roligt på tåget för jag ramla av sätet och dom as garva åt mej haha lite roligt vare men fick ont.. höhö
sen på bussen hem försäkte jag halv sova lite men det gick fan inte för pilen och sandra satt och gjorde cp grimarser åt varandra haha fyfan, det va ungefär det som hände igår och det räckte för mig för jag gillart!
men nu ska jag städa och fixa i rummet pusspuss


Kommentarer
Postat av: nippan såklart!

OFTA :O

2010-07-29 @ 13:10:38
URL: http://enjoin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback