drar mig mot grönalund

HEY! meningen va att jag och snyggot paulina skulle dra till gymmet men eftersom moppen smällde sönder igår så kom en snubbe och kolla på skiten och resultatet blev väl inte så mycket värre en vad jag trodde men inge moppe åkande på ett tag i allafall, så kunde inte följa med. Så tog mig i allafall en dusch efter moppe kollandet och nu ska jag börja fixa till mig lite lätt för sen drar jag och snygg brudarna till grönalund villsäga Jag, Pilen, Sandra och elin tror jag att det va. Sitter även och kollar på 16 and pregnant fyfan säger jag bara vill aldrig ha bebis efter man kolalt på det programet. Nu m¨ste jag börja klä på mig, blev ett konstigt inlägg menmen puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback