BORING!


Sitter just nu på mina kusiners ute terass har har det grymt tråkigt, magnus ena min kusin e på sjön kommer hem på onsdag robin min andra kusin e nån annan stans min faster och hennes man e på en Ö hela veckan och pappa typ halv sover jippi liksom! men trodde helt ärligt att det hära skulle bli mcket roligare men se så jävla fel man kan ha! Men har i allafall vart i Mariehamn i dag och meningen va att ja skulle shoppa lite men fanns ju inte en enda affär med snygga kläder? suck på det. Sen drog vi till hamnen men solen tog fan livet av oss så vi åkte till nått cafe och köpte en lärre och sen till soltuna för att käka. jaja helt okej daag men helst av allt vill jag igentligen bara umgås med mins kusiner! men nu ska jag väl försöka göra nått roligt bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback